Login Golfbox
Skrevet d. 05/12-2017
Referat af bestyrelsesmøde den 27. november 2017 kl. 18.00 i klubhuset
Deltagere: Kurt Dalgaard (KD), Peder Bro Iversen (PBI), Jens Peter Jespersen (JPJ), Hans Peter Ø. Mikkelsen (HPM), Frits Christensen (FC), Inger Marie Andersen (IMA),Hanne Pliniussen (HP) og Erik Byskov Larsen (EB).
Afbud: Ingen
Referent: Inger Marie Andersen
Dagsorden:
1. Konstituering af bestyrelsen, herunder valg af kontaktpersoner/formænd
for udvalgene
Konstituering: |
Referat: |
|
|
Formand: |
Kurt Dalgaard |
Næstformand: |
Peder Bro Iversen |
Kasserer: |
Hans Peter Ø. Mikkelsen |
|
|
Udvalgene |
Kontaktperson/ formand |
Amatør- og Ordensudvalg |
Ingen fra bestyrelsen |
Baneserviceudvalg |
Erik Byskov Larsen (formand) |
Baneudvalg |
Jens Peter Jespersen (formand) |
Begynderudvalg |
Inger Marie Andersen (formand) |
Handicapudvalg |
Kurt Dalgaard (formand) |
Husudvalg (indvendig) |
Inger Marie Andersen (kontaktperson) |
Juniorudvalg |
Peder Bro Iversen (formand) |
PR-udvalg |
Frits Christensen (formand) |
Sponsorudvalg |
Frits Christensen (kontaktperson) |
Sportsudvalg |
Peder Bro Iversen (formand) |
Turneringsudvalg |
Hanne Pliniussen (formand) |
Velkomst- og serviceudvalg (ny) |
Preben Knudsgaard (formand) Kurt Dalgaard (kontaktperson) |
Der sendes en skrivelse til alle udvalg om at opdatere medlemmer i udvalgene inden sæsonstart. (Frits Christensen)
2. Godkendelse af referat fra bestyrelsesmødet d. 08. november 2017
Referat:
Ingen bemærkninger. Referatet underskrives.
3. Fastsættelse af datoer for bestyrelsesmøder m.m. i kommende termin
Se bilag.
Referat:
Datoer tilrettes.
Kurt vedhæfter en ny oversigt.
Turneringskalenderen medtages på næste møde den 13. december 2018.
Oprydningsdagen 2018 – lørdag den 24. marts 2018 kl. 8.30 til 12.00. Efterfølgende spisning og golf fra kl. 13.00.
4. Shoppen
Vi skal forholdsvis hurtigt have taget beslutning om, hvordan shoppen skal drives i næste sæson.
Referat:
Medtages på næste møde den 13. december 2018.
5. Administrationen
Vi skal have lavet aftaler med Preben og Knud om ”den daglige drift”.
Referat:
KD og HPM laver aftaler med Preben og Knud. KD og HPM tager beslutninger som ikke kan afvente et bestyrelsesmøde.
KD og HPM tager et møde med Preben og Knud inden næste bestyrelsesmøde den 13. december 2017. På mødet træffes blandt andet beslutning om telefon og klubbens mail.
6. Rengøring
Mette Johnsen har opsagt sin stilling som rengøringsassistent pr. 30. november.
Hvad gør vi på kort sigt og på længere sigt?
Referat:
Der sendes en nyhedsmail ud omkring en kortsigtet løsning med frivillige, indtil vi finder en permanent løsning og evt. får ansat ny rengøringshjælp. Indtil sæsonen skal der bruges frivillige 2 x 2 timer pr. uge.
7. Nyt fra udvalgene.
Referat:
Ingen bemærkninger.
8. Nyt fra formanden.
Referat:
Ingen bemærkninger til referat.
9. Eventuelt.
Bemærkninger:
Kursus i golfbox:
Preben Knudsgaard, HP og IMA ønsker at deltage. HP spørger turneringsudvalget om de vil være med. IMA spørger Bjarne G. Hansen.
Der skal tildeles forskellige rettigheder til udvalgsformænd, så de har adgang til relevante oplysninger.
Der aftales et kursus med Hanne og evt. en efterfølgende opfølgning.